I'll hold my breath..

"I've lost all my trust.
Though I've surely tried to turn it around,
Give me something I can believe."


Nu har man sprungit runt på stan med Sofia i tre timmar, fyfan vad ont i fötterna man får. Okej.. Jag tog mina ballerinaskor så jag får väl skylla mig själv.
Hittade massa fina kläder jag ville ha, men köpte faktiskt inget, helt otroligt. Sofia lyckades dock övertala mig att ta min jeansleggings-oskuld, så jag ska köpa ett par här någon dag. Såg att Åhléns City hade Ellie Goulding's skiva Lights, så jag måste nog ta och köpa den. Jag diggar ju henne trotts allt.
Väntar på att resten av min familj ska komma hem, men de gömmer sig på grönan och får gärna vara borta ett tag till, klarar mig fin fint här hemma alldeles själv. Haha.
Nu ska jag nog ta och leta fram en sida där man kan se Buffy (The Vampire Slayer) <- det är nostalgi, minns vilket fan jag var av henne. Nu diggar jag dock vampyrer, men vadå, jag diggar Buffy ändå!
When the storm is over, you wont see me again.
1 J:

skriven

sötis!!!



SV:

AHAHAHAH, nej han är en stor bad boy ! :D

2 J:

skriven

sv:

JO det är du, sådär söt som man vill äta upp dig o klämma på dina kindäär!



Ja, han är så stor så, överallt :D (MISSTOLKNING INKLUDERAS!)

3 J:

skriven

sv:

JOOO



HAHAHHAHAHHHA MEN DET ÄR JU SANT!

He's big everywhere! It haunted! o.o

Kommentera här: