Kockens special: sarkasm.

Dagen gick jäkligt snabbt faktiskt, man hann bara börja och sedan var dagen slut då man drog sig ännu en gång till AF. Tredje dagen i rad jag träffade Knasungen Lina. Hihi. Så knasigt.
Fick träffa Elsa igen och några människor från deras flickkör, blandanat Aina, Sara och Elsa L. Trevligt värre.
En trevlig avslutning på veckan innan man drar upp till ingenstans.

Så ja, imorgon kväll drar man. Så förvänta er inte något bloggande på sisådär tio dagar.

Har precis haft ett långt samtal med pappa som innehöll en hel del tårar, nästan för många tror jag...
Save Me From Myself - Christina Aguilera rädda mig i nöden, sån tur är. Precis som vissa andra räddar mig..
Aja.

Ni får hoppas (lika mycket som jag) att jag inte bryter några ben där uppe i ingenstans!

Åh åh åh, jag ska träffa en av världens sötaste unge när jag ska på Muse i sommar! Hohoho, känn på den ni!

Adjö.
Jag kommer sakna er.
1 Ïsa:

skriven

jag saknar dig som fan honey, vi måste höras snart, annars dör jag. <3

2 Jajja:

skriven

jag saknar dig som fan honey, vi måste verkligen höras snart, annars dör jag. <3

Kommentera här: