i've fallen from grace, took a blow to my face



Min lille finis och hans fina pappa myser.
Vi var och hälsade på i söndags, det var så himla mysigt. Det var rena lekstugan med massa kattungar överallt och min lille kille har blivit så stor! Snart får jag hem honom!

Är taggad som fasiken inför 31 januari aaaah. Måtte den kvällen komma snart! Kommer dö av lycka. Så simpelt är det helt enkelt.

Imorgon far jag till Södermalm och firar nyår med Ante och Janne. Mor jobbar kväll och ja den andra delen av familjen kändes inte bra, så hejsan hoppsan söder får mig på besök! Blir galet värre med mina gubbar lol.

Får ju äntligen träffa tösen på torsdag oxå, kommer bli super b! Saknat efter den bruden som sjutton!

Och på fredag blir det ju bio, äntligen får jag se Desolation of Smaug. Är skamligt att jag inte har sett den än, I know. Men på fredag smäller det och jag ska tvinga alla i salongen att hålla tratten när de går ut under eftertexten annars åker de på obehagliga grejer! I see fire spelas ju.

Kommentera här: